کی برنده میشه؟؟؟؟؟

**سكـــــــــــــوت من**

**خداي خوب من! زندگي به سختي اش می ارزد..اگرتودرانتهای هرقصه اش باشی!!

کی برنده میشه؟؟؟؟؟

بازم سلاممممممممممممممم

وبازم یه خبرایی داره به گوش میرسه هیییییییییییس ساکت باشین بزارین گوش کنم ببینم چه خبره

عرضم به خدمتتون براتون بگه که سرتونودردنیارم وزودی بگم ومرخص بشم ای باباباشه میگم

خب دیروزعصرخانواده گرامی نامزدمون تشریف آوردن اگه گفتین واسه چی؟؟؟؟؟؟؟

بازم خودم میگم خب آخه اومده بودن که حرفاشونوبزنن که قرارعقدمادوتاکبوترعاشق روبزارن

امـــــــــــــــاازاونجایی که من بعیدمیدنستم بابام راضی بشه وزیادامیدی نداشتم ،چون بابام میگه

عقدنه عقدوعروسی باهم اونم الان نه اماخانواده آقامون گیردادن که عقدشون کنیم این دوتاجون

میخوان باهم برن این ورواون وروخوش بگذرونن ومیخوان به هم محرم باشن وبایدبعدماه رمضون عقدکنن

ولی من موندم که باباقبول میکنه یانه اخه بهونه آوردکه این دخمل ماهنوزنتیجه دانشگاهش نیومده ومعلوم نیست

کجابیفته وازاین حرفاااااااااااااااااااااااااا

خب به نظرشماکدوم طرف برنده میشه بابام یاباباش؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

ayub
ساعت22:09---7 مرداد 1393
ناتا هم اینجاست.جامن فقط خالی بود.خبرا میپیجه آخر سر به درو دیوار میخوره و بعد ماه ها به من منعکس میشه.منم میگم بابات.
پاسخ:اره اونم هست.ببخش اصلایادم نبود ادرس اینجاروبهت بگم


ناتاناییل عاشق
ساعت14:49---26 تير 1393
باباتتتتتتتتتتتتتت
پاسخ:ایول به ولت درست گفتی عاشق هههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:برنده کی هست؟؟؟, ] [ 15:1 ] [ فاطمه ] [ ]